پایگاه اختصاصی عسل میثم

از زنبورعسل و محصولات شگفت‌انگیز او، بیشتر بهره ببریم ...

از زنبورعسل و محصولات شگفت‌انگیز او، بیشتر بهره ببریم ...

پایگاه اختصاصی عسل میثم
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ژل رویال و ناباروری

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

خواص استفاده از ژل رویال برای افزایش قدرت باروری توسط جوامع متعددی از صدها سال پیش شناخته شده بوده است و اخیرا هم یافته های علمی محققان این موضوع را کاملا تایید می کند. 

 

ژل رویال می تواند به دلایل زیر برای ناباروری مفید باشد: ...


متوازن کردن میزان استروژن

شرایطی مانند داشتن تخمدان پلی کیستیک و قاعدگی نامنظم ارتباط مستقیمی با عدم توازن هورمونی دارد و می توانند تاثیر منفی بر باداری داشته باشند. خوشبختانه تخقیقات انجام شده بر روی حیوانات و انسان ها نشان داده است که مصرف منظم ژل رویال با کیفیت، به تعادل و توازن هورمون ها کمک می کند.

داشتن مواد مغذی حیاتی

ژل رویال یک غدای کامل و خارق العاده است که ثابت شده است برای افزایش قدرت باروری موثر است. ژل رویال سرشار از آمینواسید، چربی ها، قندها، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین هاست. علاوه بر این حاوی مقدایر زیادی از ویتامین E و ویتامین D ، آهن و کلسیم و ترکیبات ناشناخته دیگر می باشد. از آنجا که تمام ترکیبات ژل رویال برای سلامتی و عملکرد اندام های مرتبط به باروری بدن لازم هستند فهمیدن اینکه ژل رویال برای افزایش قدرت باروری مفید هست، سخت نیست. ملکه زنبورعسل با خوردن ژل رویال هست که می تواند روزی 2000 تخم بگزارد.

تقویت میل جنسی

مصرف ژل رویال از چند طریق موجب افزایش قدرت جنسی می شود:

  • آرژنین یکی از آمینواسیدهایی است که در ژل رویال وجود دارد و باعث افزایش بارورسازی مردان و زنان،افزایش تولید اسپرم و افزایش توانایی دستگاه تولید مثل می شود. وجود این آمینواسید در ژل رویال تعداد اسپرم را افزایش می دهد.
  • ژل رویال حاوی ترکیبات طبیعی ای هست که به عنوان محرک جنسی عمل می کنند.
  • استفاده منظم این غذای ملکه باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی و کاهش استرس و اضطراب می شود.که داشتن ضعف در این موارد قدرت جنسی را کاهش می دهد.

اگرچه ژل رویال یک ماده طبیعی عالی برای افزایش قدرت باروری و جنسی هست، ولی ناباروری یک موضوع پیچیده هست  و باید دلیل آن مشخص شود.  اگر دلیل ناباروری در ضعف جنسی و یا کمبود تعداد اسپرم و یا داشتن تخمک ضعیف باشد ژل رویال می تواند به شما کمک کند.

توجه: اگر به زنبورعسل و محصولات آن حساسیت دارید قبل از مصرف ژل رویال با پزشک معتمد خود مشورت کنید.

منابع:

1-Midcycle pericoital intravaginal bee honey and royal jelly for male factor infertility. International Journal of Gynecology & Obstetrics 2008, 101, 146-14

2-Efficacy of royal jelly against the oxidative stress of fumonisin in rats. Toxicon 2007, 50, 256-269.

3-Evolution and mechanisms of long life and high fertility in queen honey bees. AGE 2008, 30, 177-185.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی